Ești în căutarea unor idei de îmbunătățire a experienței de cazare din hotelul tău, dar și de creștere a vânzărilor? Iată câteva sfaturi care vor transforma mini-barul din camera de hotel într-un instrument de upselling și cross-selling extrem de eficient.
Deși este unul dintre cele mai populare obiecte dintr-o cameră de hotel, mini-barul s-a dovedit a fi o modalitate excelentă de creștere a veniturilor și de îmbunătățire a experienței oaspeților. Pentru a susține un mini-bar, care să fie atractiv pentru client, sunt însă necesare abilități de gestionare a inventarului, alegerea unor produse calitative și rapoarte de consum actualizate constant.
Așadar, cum poți transforma mini-barul într-o experiență premium pentru oaspeții tăi?
Include vinuri diferite și de calitate în mini-bar
Vinurile sunt destul de populare, iar majoritatea călătorilor din zilele noastre cu siguranță apreciază un vin bun. De ce să nu profiți de această tendință, oferindu-le o diversitate de etichete, disponibile în propria cameră? Asigură-te că vinurile alese sunt de bună calitate (nu neapărat scumpe) și că se potrivesc tuturor gusturilor.
În mini-bar, vinurile vor avea temperatura potrivită, gata pentru a fi consumate oricând un client dorește acest lucru. Alege sticle mai mici (180 – 200ml) și din fiecare culoare (alb, rosé, roșu), iar dacă există un anumit vin specific locației, include-l în ofertă. În acest fel, pe lângă faptul că vei susține producătorii locali, le vei oferi oaspeților tăi o experiență de degustare unică și locală.
Crează o colecție personalizată de produse locale în mini-bar
Pentru că interesul călătorilor de a se bucura de experiențe locale este în continuă creștere, oferă-le ocazia să guste produse locale, adăugându-le în minibarul din camera de hotel.
Evită alegerea mărcilor populare care sunt oricum ușor disponibile la orice supermarket. Nu rata ocazia de a îți susține destinația prin prezentarea de produse create de producători locali.
Investește în echipamente mini-bar de ultimă generație
Aceste aparate au caracteristici îmbunătățite, de exemplu: funcționează în modul silențios în timp ce oaspeții se află în camera.
În ceea ce privește funcționalitatea, mini-barul este compact dar spațios în același timp, astfel încât să încapă cât mai multe produse.
Detalii
Acordă atenția necesară și restului dotărilor adiacente mini-barului, care pot fi diferite în funcție de ceea ce dorești să le oferi oaspeților. În cazul în care oferi vinuri, este necesar să incluzi în cameră un desfăcător de sticle, precum și pahare de vin, astfel încât oaspeții să se poată bucura de o experiență completă într-un mod confortabil.
Integrează mini-barul în design-ul camerei de hotel
Pentru majoritatea hotelierilor mini-barul este echivalent cu mini-frigiderul. De aceea, multe mini-baruri sunt plasate în dulapuri de modă veche sau în binecunoscutele birouri cu dulapul adiacent. Însă într-o epocă axată pe design, în care majoritatea călătorilor caută și experiența estetică atunci când aleg cazarea, este important să le puteți satisface pe deplin așteptările.
Există o varietate de modele de mobilier care să integreze perfect un mini-bar. Cel pe care îl alegeți este ideal să se potrivească cu designul ambiental al camerei de hotel. Bineînțeles, dimensiunea camerelor va juca și ea un rol esențial în ceea ce privește mini-barul pe care îl veți alege. Prin urmare, este important ca acesta să nu aglomereze spațiul și ca dimensiunea sa să fie proporțională cu dimensiunea camerei.
Adaugă varietate
Adăugă opțiuni pentru toate tipurile de obiceiuri alimentare sau restricții dietetice, inclusiv produse fără gluten, vegane, fără lactoză, etc.
Obiceiurile alimentare ale oamenilor s-au schimbat în ultima perioadă, iar industria hotelieră ar trebui să se implice activ în opțiunile care să satisfacă cerințele oaspeților săi. Mulți călători care urmează o dietă specifică, cum ar fi veganii, vor căuta hoteluri cu opțiuni vegane în restaurantul lor. Astfel că este probabil ca aceștia să ia masa în hotel, crescând rata upselling-ului. În mod similar, în cazul mini-barului, dacă există opțiuni care le respectă stilul de viață, cel mai probabil le vor alege pe acelea.
Adaugă în mini-bar câteva produse speciale
Adaugă cateva produse pe care le consideri utile pentru clienții tăi, dar care nu sunt obișnuite în mini-baruri.
Pentru a pune în aplicare acest sfat, îți recomandăm să îți cunoști bine clienții și nevoile acestora. Un mini-bar poate include tot felul de produse, iar singura limitare este literalmente imaginația ta. Poți face un sondaj cu privire la anumite produse pe care le-ar prefera vizitatorii tăi.
Câteva exemple foarte inspirate – un hotel care acceptă animale de companie și care oferă bunătăți gastronomice pentru câini în mini-bar. Alte produse interesante care au fost adăugate în mini-baruri sunt papioanele personalizate, bomboanele de lux sau chiar kituri pentru mahmureală.
În concluzie…
Acum că ai aflat câteva modalități inteligente și creative care vor oferi un plus de valoare mini-barurilor din camerele hotelului tău, vei putea îmbunătăți cu siguranță experiența de cazare. Te sfătuim să îți asculți oaspeții, să afli ce le lipsește și ce le-ar plăcea să găsească atunci când se cazează în hotelul tău, pentru a putea adapta constant serviciile și facilitățile.
Ne puteți contacta pentru mai multe detalii referitoare la mini-barurile pentru hotel, la Tel: 0721.328.211 sau pe e-mail: [email protected]